Pàgines

dilluns, 16 d’octubre del 2006

Espais sonors: vidres al verd

contenidor verd
Soroll al carrer, llençant ampolles de vidre dins del contenidor verd.

Ho gravo com puc i m'emporto el so
En trio un tros de 8 segons i l'entaforo en una habitació petita

En una habitació petita
Després m'el enduc a dins d'una església

Dins d'una església
Passo per la cuina de l'escola

A la cuina de l'escola
L'escolto a través de l'interfono

A través de l'interfono
Per acabar en una sala de concerts

En una sala de concerts
Tot un senyor recorregut!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

xarxes dins la Xarxa. Busco passatge Klein al Google perquè demà he d'anar a un estudi de gravació que no sé on és. El primer que em proposa és aquest quadern de sons. I descobreixo l'apassionant so de les ampolles de vidre caient al contenidor condicionades per canals i contextos diferents. Em sembla tan apassionant que tinc necessitat d'escriure aquest comentari.
Un altre dia que no se'm cremi la crema de carbassa continuaré llegint.
I ara, silenci.

Ricard Casals Alexandri ha dit...

Així m'agrada: xarxa (navegar, pescar) > troballa inesperada > reacció (d'alguna forma) > vigilar que no es cremi res a la cuina!

Salut!